Privatstallet

Litet och gulligt, lugnt och gemytligt

I vårt lilla privatstall är det liksom i ridksolestallet viktigt med trivsel, gemenskap och varm atmosfär. Alla ska känna sig välkomna in i privatstallet, både du som står uppstallad och besökare på anläggningen. Här jobbar vi som ett team och hjälper och stöttar varandra i vardagen som hästägare. Vi är här av samma anledning; att häst är bäst och vi vill våra pälsklädda älsklingar det allra bästa!

Att hyra boxplats

Privatstallet har 6 boxar, varav 2 är ponnyboxar. I stallhyran ingår in- och utsläpp samt fodringar på vardagar som sköts av vår personal. Du har tillgång till uppvärmd sadelkammare och torkrum. Fikarum och WC finns också i stallbyggnaden. Anläggningsabonnemang inkluderas i hyran, vilket ger dig tillgång till klubbens ridhus och utebana på all obokad tid året om. Vi har fina ridvägar i vacker natur precis runt stallknuten.

När du hyr boxplats hos oss kommer du ingå i stalljouren på helger (fredag kväll - söndag kväll) och röda dagar. Ett schema med tilldelade pass sammanställs gemensamt med ridskolans skötare som även de ingår i stalljouren. Antalet jourpass per månad varierar beroende på hur många skötare och hyresgäster vi är men snittar idag på ca 5 pass per månad.

Idag finns 1 ponnybox godkänd upp till kat. D samt 3 hästboxar lediga.

Stallhyran ligger på 1850:-/månad

Vill du hyra en box? Ta då kontakt med ridklubben via mail eller telefon.

gnarpsridklubb@outlook.com / 0702719314